Monday, December 22, 2008

> Kau YanG Tiada GaNti

Pada saat ini aku sekali lagi kehilangan seorang lagi sahabat...aku masih ingat saat pertama kali aku menjejakkan kaki ke bumi udm, kami 3 sekawan sama-sama bergerak seiring ....macam belangkas..aku,ina dan dia...tapi sejak lapan bulan yang lalu dia terlantar sakit...setiap kali aku pulang ke kampung halaman ,tidak sekaipun aku miss untuk menjengak beliau sama ada di rumah mahupun hspital..pemergiannya mse genap berumur 20 tahun iaitu 21/12/2008 dimana pada 20 tahun lalu pada tarikh yang sama beliau dilahirkan sihat.di kurniakan senyuman yang menawan,yang memikat hati sesiapa pun..tapi, saat dia terlantar sakit, nak bercakap pun susah...kawan-kawan masih ingatkah saat dimana kita bercakap dengannya for the last time mse bezday ros..walaupun masih kedengaran suara keletihan tapi dia gagahkan untuk berborak ngan kita....amat mengembirakan...




Pesanan ini ditujukan kepada semua kawan-kawan beliau...


Sebelum beliau pergi meninggalkan kita semua,beliau sempat berpesan,beliau mintak maaf kepada semua mmber yang mengenali dirinya...itulah pesanan yang ditinggalkan kepada ibunya.




Semga rohnya ditempatkan bersama orang2 yang sleh dan solehah..sesungguhnya beliau seorang yang penyayang,caring,manja,dan telalu baik hati....sama-samalah kita sedekahkan al-fatihah kepada arwah musyahazira yang telah menyahut panggilan ilahi semalam



No comments: