Sunday, March 28, 2010

> AlhamduliLLah..

Alhamdulillah,...berkat semangat mak ayah aku, kakak dan abang aku berikan, alhamdulillah my beloved lactop sudah sembuh dari penyakitnya...alhamdulillah, syukur pada Allah SWT kerana dengan keizinannya dapat lagi aku menatapnya setelah sekian lama menderita
.....
terima kasih kawan2 yang bagi support, my roomates,
my classmates n tak lupa juga pada kawan2 lame
yang tak putus2 bagi pendapat...n thank juga pada 'doctor' yang merawat laktop ku ini...
jasa2 korang akan tetap aku kenang...
'doctor' cakap aku dikira beruntung kerana laktop aku blh bertahan sampai 3 tahun...
lebih2 lagi jenis
"nvidia"
kadang ada juga yang pakai tak sampai 3 tahun dah kantoi..
tapi Alhamdulillah, aku dikira orang yang agak beruntung..
sekarang ni aku terpaksa beri lebih
perhatian pada laktop aku ni..
jangan bagi dia berjaga lama2...selalu bagi makan ubat...jangan
abaikan kebajikan dia...n selalu
SAYANG
kat dia...
I LOVE U SO MUCH..
...
kau mmg baik hati...
selalu tolong aku siapkan assgmnt...
temankan aku bila aku nak chating, nak facebook n whatever..
u are so nice...
mMuaahhh....
aku akn selalu sayang kau...
TQ

No comments: