Thursday, March 4, 2010

>PERSAK...PERSAK... KOMPENI I MENANG ( JOHAN)


salam pertemuan kembali buat teman-teman yang selalu diingati...agak lame juga aku mendiamkan diri, menyepikan diri untuk seketika...sekarang tiba giliran aku untuk update aku punyer blog...disini aku ingin menceritakan detik manis aku bersama2 KESARTIA yang mana untuk kali ini kami menjadi kebanggaan komander kami...bak kata komander Aziah, kebanggan mereka br tahat ciput jer...so kami kena terus berusaha dengan lebih gigih lagi nampaknya...Selepas jer ct mid sem br2 ni kami bertungkus lumus berlatih tak kira siang dan malam ...lari sana...lari sini....
pagi dan petang dan ada ketikanya kami tak sempat makan...hari minggu pergi tasik pulak...bukan untuk dating tapi untuk belajar kayak...dalam erti kata lain program ni mmg BEST sangat.....Aku taknak cerita panjang lebar...korang tengok la gmbr ni ek...nant aku update lagi...ni br sikit jer gmbar..



No comments: