Friday, June 11, 2010

> Kembali BerTauT.....


Kembali BerTaut setelah sekian lama aku mmbiarkan ia sendiriaan...bukan sengaja aku mngabaikan dirimu...
tetapi dengan kesibukan diriku sekarang mmbuatkan aku leka dan terlupa akan diri mu...
ini bukan bermaksud kita berpisah....
cume STOP seketika.....

haahahahhaaaa...
bukan putus kasih ok...sebenarnya aku nak cerita aku ni dah lama tak
update blog kesayangan ku ni...tapi setiap kali online aku
tak kan lupa buka blog
cme xsempat nak publish ape yang terbaru buat masa sekarang ok...
ok sekarang ni aku tgh abiskan sisa2 saki baki cute sem aku...hahaa
enjoy je keje...smlam dnner sakan...makan ikan bakar...makan puas2...xpe...relax dah..
dah orang lain tulun bayar..aku sapu jer la...licinnnn...ni proses pemilihan ikan segar2 n besar2 ..hahhah


haha...ketam, sotong udang pun bakar gak....cicah ngn belacan..W0u...
best la..bertambah2 plak...belacan power pnyer

sekali sekala orang belanja...sume abis dalam RM 250....ikan kerapu bakar dua ekor...udang bakar..sotong ngn ketam bakar...ikan pari..ikan cencaru..ulam2+budu...air buah ngn nasi 12 pnggan....ok la mkn ramai...best...lain kali kalu ada sape2 nak belanja mkn gtau ek...blh join skali...yang tak best nya..
cde masakan panas...kalu tak blh order tomyam campur plak...
bestttt...
sekarang ni..sebenarnya dalam proses penurunan berat badan...tapi kalu bab makan...
hahahaa
sape tak nak kan...lagi2 ada orang belanja...huhuuhu..
haahaha..tinggal tulang jerrr....banyak betol makan...




No comments: