Thursday, July 29, 2010

> update

salam kawan2

dah lame aku tak merapu dalam blog ni..asyk duk bc blog orang jer...
kali ni nak citer la ckit info terbaru..hahhahaha...sekarang ni aku ngh bz ngn assgmnt yang bertimbun2 yang tak pernah nak abis...tiap2 ari ader jer assgnmnt yg terbaru..
ngn drawing la..color theory la...typo la...ape p0n
itu sememang nya adat orang blaja...kalu xde assgnmnt bukan namanya belaja kan??

ape pun masa mengejar terlalu dekat...bukan berjalan atau merangkak..
tp sambil berlari...semp0t aku dibuatnya...
terkejar aku nak abiskan tugasan...tp xabis2 gak

tak lama lg nak puasa...1st time kat shah alam n uitm
sememangnya menduga kesabaran dan tahap ketahanan diri ku
hari2 naik bukit nak g fakulti...turun naik
tangga stat dr kolej lg...kat fac ad tangga lag...tp snpai sekarang aku
p0n xtau berapa bilangan anak tangga yang aku duk naik tiap2 ari
xdan nak bilang eh..

dengan suasana panas mentari p0n mencabar ketahanan fizikal aku
sepanjang bulan puasa nant..
tak sampai petang..air dah abis ber'tong2' (ye la tu ) huhu
memandangkan aku kne kuatkan fizikal dan rohani aku, aku doakan aku akan
sabar sepanjang ramadhan akan datang..
nak panjat bukit p0n b0leh...hahhhah
padahal naik tngga p0n dah semput...ni kan bulan puasa nak panjat bukit..hahhaha

ok la lain kali aku update lg byk lg ek...
skali ngn gmbr lagi
sekarang ni xde gmbr terbru..nant2 la
ok bye


1 comment:

BIDUD said...

ekin ltih cmne pn still bt muke gitu je..hahahaha...come on kin
bes pose kt kl ni..haaha