Monday, April 12, 2010

> FlyiNg FoX

video

Haaa...time aSsgnmnt ni tgh byk ,...blh plak aku g gelak2 n main2...bukan aper....g release tension
...ni mase karnival kokurikulum jmaat, sabtu dan ahad lepas...ad games,...ada pertandingan itu dan ini...byk la...ngn explorace la...tapi aku pilih yang mana tak gunakan byk tenaga je...
orang lain duk ngadap laktop wak assgmnt,...blh plak aku g enjoy kat ctu...xblh jadi ni....
bukan aper...kepala aku dah berat duk pk pasal assgnmt...tu yang duk suka2...xnak pk sal assgnmnt seketika...so pg td sempat la g main flying fox...kddukn dia tak lah tggi sangat...boleh la stakat nak enjoy...thank kawan2 yang temani mase td n thnk kat komander Hasziah krn sudi
luangkan masa bersama2 kami...tgkp gmbr...enjoy sama2...
thanks sume orang ek...

No comments: