Sunday, October 24, 2010

> Aku masih di sini

Aku masih di sini
dengan kehidupan seharian
macam2 jadi kat aku
....
tpi aku masih mcm ni
buat xlayan jew
sbb aku sedih sangat
kenapa semua ni jadi kat aku
....
bukan kat
dia...
dia...
dan dia..
....
aku slalu tnya
tapi aku sebenarnya xsalahkan sape2
aku salahkan diri aku
apa khilaf yg aku dah buat sampai aku jadi mcm ni
xseperti dulu
xseceria dulu
xde dulu2
...
yang ada hanya masa kini
masa xkan dapat diputar kembali
hanya luahan rasa jadi coretan
hanya kenangan lama jdi sebutan
....
bukan sebab itu atau ini
.....
Aku masih di sini
kerana kesempatan yang kau berikan untuk
aku perbaiki diri mnjadi lebih baik
untuk aku selami
maksud disebalik nikmat setiap kehidupan
...
untuk aku mengerti
kenapa
Aku masih di sini
.....
fullst0p
.....
....
...
..
.

No comments: